Followers Belog

SEDIKIT SHARING Y AKU CONSUME HERBALIFE

 
Ramai org pelik and tertanya
kenapa aku masih and setia giler
ngan produk Herbalife nie...
dahlah mahal...
and belum tentu lagi dapat membantu
untuk aku dapatkan bentuk badan
yang sihat and ideal...
tapi...aku pun xtau lah..
semangat apa yg dah merasuk aku
tok terus jadi ahli n terus nak consume produk..
 
rupa2nya bukan setakat untuk kurus je ya
baru consume produk selama seminggu
berat turun sebanyak 1.7 kg
kuantiti air dalam badan pun meningkat
paling penting lemak badan pun turun
sebanyak 4.5 %
 
fizikal luaran pula
aku rasa best sangat2..
memanglah sebelum ni aku kerap berpeluh-peluh
tapi after aku berpeluh mesti aku akan rasa letih
and mengantuk yg teramat sangat2..
alhamdulillah after 2 minggu consume produk
herbalife
secara serius serta kerap dipantau oleh coach kesayangan
lepas jer berpeluh dah tak ada rase mengantuk and letih kot
yg aku rasa sangat energetic
dalam kelas pun susah gila nak mengantuk or terlentok..
bila balik kelas pula biasanya lepas solat zuhur
wajib
ya mesti aku tidur sampai petang punya
lepas consume produk
herbalife
susah gila nak tidur siang
and malam pulak aku tidur awal..
paling best bangun pagi2
terus boleh bangun
and rasa cergas yg amat...
 
memangla orang akan cakap
asyik kerap pergi toilet jer..
sampai lecturer pun pelik and bimbang kot
kenapa lah aku kerap gila pergi toilet
mula2 malu la jugak
bukan setakat lecturer jer yg pelik
kwn2 aku pun geleng kepala
tengok keletah and gelagat aku yg kerap ke toilet
 
lepas tau kenapa pada mula aku amik produk
asyik2 nak membuang air kecil jer
rupanya badan aku ni banyak gila kot toksik...
ha alhamdulillah
sekarang buang air kecil banyak kali pun aku dah tak heran dah
sebabnya setiap derap langkah aku berjalan
dikira sebagai satu senaman juga tau,,
 
hasilnya sangat memuaskan
bukan setakat dapat apa yang diinginkan
aku boleh lari tanpa henti kot selama setengah jam
atas track mield dalam gym
and dari size bju XXXL
now aku boleh pakai baju size L
walau ap2 pun sampai saat and tiba masanya nanti
akan aku
paparkan imej dahulu
and terkini si Herlena Eina nie..
 
xoxoxoxoxooxoxo....Eina
 
 
 

1 ulasan:

  1. hai sy datang dari contest http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html .. jom join!

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala yang Tercatat di Atas Adalah Hak Milik HerlenaEina