Followers Belog

Khairul Fahmi Akan Bersara Dari Arena Bola Sepak ?? HA....

Assalamua'laikum

Kenal tak gambar siapa kat bawah ni??
Confirm korang kenal kan..
Ok2 huhuuhu sebenarnya Eina nak share dgn korang semua 



Betul ke Khairul Fahmi nak bersara dari arena bola sepak ??
Buka2 je si muka buku tibe2 je......
Terbace satu blog nie..
 Ishhhhh tesentap kot Eina bace info ni..
If betullah Khairul Fahmi nak cuci kaki dari menjadi penjaga gol bagi skuad harimau muda 
Malaysia akan betul2 kehilangan permata buat negara yg sangat berharga.
Dia pemain berbakat dan mampu menjadi pengganti bekas penjaga gol negara sebelum ini seperti Datuk R Arumugam (mendiang) dan Rashid Hassan,” kata Kim Swee.
Semua ini adalah angkara kontroversi melampau yg tak sudah2 melanda diri
Khairul fahmi Che Mat nieyh..

“Apek (Khairul Fahmi) baru berusia 22 tahun, dia masih muda dan tidak dapat lari daripada melakukan kesilapan. Kita semua harus ingat dia banyak memberikan sumbangan besar kepada negara.
“Sifat hasad dengki manusia memang ada, dengan statusnya seperti ‘superstar’, sudah pasti akan ada anasir luar yang cuba menjatuhkan dia. “Kalau benar dia akan bersara awal selepas ini kerana tidak tahan dengan masalah di luar padang, kita sendiri yang akan rugi.

Baru2 nie ada lagi gosip Khairul Fahmi ni dengan si Shida Harmi
 Dikatakan gambar mereka berdua telah tersebar meluas di ruang maya 
Kesiankan hmm Eina harap sangat2 Khairul Fahmi banyak bersabar
Biasalah kan bila dah glamm mula lah 
Jadi perhatian satu Malaysia
So Tabahkanlah hati & Kuatkanlah Iman  



8 ulasan:

  1. erkk, betul ke? haishh, mintk2 la tak :)

    BalasPadam
  2. 2 lah..mintak2 la xkan Cikbeyla..syg sungguh kalw khairul fahmi blah kan2 huhuuh

    BalasPadam
  3. betol ker?..ramai yg jumpe dier dkt melaka...dgn aweks dier tu..hihi..

    BalasPadam
  4. tak mungkin la, Carlos Tevez lagi banyak kontroversi pun tak bersara..hihi

    BalasPadam
  5. minta2 lah xkn...huhhuhu ha Hawiz kate ramai jmpe apek kat mlaka ngan awek die?? bile 2???

    BalasPadam
  6. 2 lah Beckhrooy...hmm tpi kte hanya merancang je kan..segalanya hanya yang Maha Esa tentukan :)

    BalasPadam
  7. 2 lah Kan Dina hmmm sabo je lah :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala yang Tercatat di Atas Adalah Hak Milik HerlenaEina